Hellu

Nästan en dygn sedan jag skrev, hehe!
Sov hos Sannibanani igår och vi hade ju som sagt cider och ost kväll. Det var trevligt.
Var i skolan idag igen och jobbade med projektarbetet, och tro det eller ej, men vi är faktiskt klara med boken nu. Det enda som ska göras är rättning. Svenskan och allt det här ni vet...!

Sitter iaf hemma nu och ser fram emot en kväll med Mr.Big!

Jag: Jag vill ha en Mr. Big!
Sanna: Men va? Han är ju gammal...
Jag: Men någon som honom!
Sanna: Jaha, men det har du ju typ!

Blev glad! Ska börja kalla honom det... Mr.Big! hehe.
Skulle det betyda att jag är hans Carrie då? Vill vara det.

Fast ikväll menar jag inte att jag ska spendera kvällen med honom, utan jag ska se SATC! bara så ni vet...
Jag har ju inge liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback