Moving on

Har separerat nu vettni. Hehe! nä, har typ flyttat från Karlstad. Bara sängen som är kvar där nästan. Så att jag kan sova där om jag vill liksom. Så jävla gött att slippa bo tillsammans med min lillasyster mer. ALDRIG mer tänker jag laga saker som hon och hennes kompisar har haft sönder (gardiner två gånger, MIN SÄNG...). ALDRIG mer behöver jag torka bort mat, plocka upp mat osv efter henne. ALDRIG MER! Seriöst, det är typ som om att en sten har lyfts i från mitt hjärta!


 Så här såg lägenheten ut igår när jag kom och skulle hämta de sista sakerna. KUL!!! Andra gången de har lyckats att slita ur det som håller gardinerna uppe och skruvar ur väggen! Vafan liksom? HAHA men lite roligt, när jag ser min syster och hennes kompisar framför mig så ser jag typ vilda, galna, otämjda djur som egentligen inte borde få vistas ute bland folk utan borde hållas inlåsta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback