Karma is a bitch

Måste ha varit jävligt elak det senaste, för just nu går allt åt fel håll.

Har ASONT i bröstet efter igår. Kan inte ligga på vänster sida ens för att det gör så ont.
Gick sådär på jobbet idag, var ju första kvällen jag jobbade iofs, men ändå.
Tappade en stor jävla schampo flaska på foten i duschen förut

Nu ska jag nog försöka att sova. Men vem vet, lampan kanske ramlar ner över mig eller något. Heter man Josefine Caesar kan vad som helst hända. HAHA, kom just på, min syster har fått en lampa i huvudet. ASROLIGT! hahahaha. Fan, det där är orsaken till varför min karma ligger på minus.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej!

Såg en bild du la upp på en porslinsgroda
Jag har förstört en kompis sådan och MÅSTE skaffa en ny
Var köpte du den?
Behöver all hjälp jag kan få då han älskar den..

Snälla hör av dig!
0737085091
Eller min mail. Tusen tack !

2013-07-23 @ 14:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback