Detta visste ni kanske inte om mig?

  1. När jag var liten ramlade jag och slog i min framtand i en stenplatta, så tanden blev blå/grå! Oops liksom.

  2. Jag tog hål i öronen när jag var 4 år gammal. Det var inte mamma och pappa som tvingade mig som många tror. Jag tog hål i öronen för att jag ville.

  3. Jag har världens sämsta lokalsinne, och har faktiskt gått vilse i Säffle en gång.

  4. När jag gick på högstadiet ville jag stava mitt namn Josephine. Stavade så några år och fick alla vänner, lärare osv. att stava så också efter ett tag. Till och med på vissa brev jag fick hem stavade Josephine. Sen ändrade jag mig igen…

  5. När jag är i lägenheten själv MÅSTE jag titta i bastun, bakom duschdrapperiet, bakom draperiet vid ytterdörren, bakom soffan, undre båda sängarna och i garderoben för att försäkra mig om att ingen befinner sig i lägenheten. Dock har jag inte kommit på vad jag skulle göra om det faktiskt stod någon bakom till exempel draperiet.

  6. Jag har aldrig fått mitt studiebidrag! Nepp, jag har fortfarande månadspeng, eftersom jag tjänar på att ha det. Jag får 550kr i månaden, och då betalar mamma kläder, bio, utgångar osv. Alltså har jag pengar att göra lite vad jag vill med sen... NICE!!! Fast från och med augusti är det slut med det... Hur ska lilla Josefine klara sig då tro?


 Snygga tjejen med en blå/grå framtand!!!
 Och fina örhängen i öronen med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback