Alanya

Vet inte riktigt vad jag ska säga om veckan i Alanya. UNDERBARASTE!!!!
Det hände så mycket roligt och knasigt så det är inte klokt. Vi blev kungar på att pruta.

En dag på stranden var det så höga vågor så när Sanna tittade efter sina skor så hade vågorna tagit en sko. Jag skrattade hysteriskt, tills jag insåg att vågorna hade tagit en av mina skor också. Nä, då jag låg nästan vikt av skratt. Vågorna hade liksom varit uppe vid våra solstolar och tagit skor. Whaaaaaaaaat! Så vi fick ju gå barfota hem vi.  

Vi var på turkiskt Hamam (typ lite spa grejs), fick gå in i ett rum och ta av oss allt utom bikinitrosor, sedan gå in i ett rum där det var kanske 10 andra nästan nakna tjejer. Sedan fick man lägga sig på ett bord i mitten och få peeling och skumgrej medan alla satt runt och tittade på. Lite obekväm stämning! Sedan fick man helkroppsmassage. Allt detta 200kr!

Vi åt på en resturang där de hade rosa dukar, servetter och rosa rosblad på bordet. Där lurade de oss att de hade bakat in våran mat i ett stort bröd. Sanna fattade att de drev med oss efter ett tag. För mig krävdes det att fyra servitörer berättade att det var ett skämt innan jag fattade.

Killarna som jobbade på hotellet var väldigt flirtiga av sig och två olika killar bjöd ut oss. Haha, lite roligt. Liksom går och raggar på arbetstid. Alla i Alanya verkar ragga på arbetstid. Raggar på sina gäster, kunder osv. Jamenvisst, soft stil ändå. Pang på rödbetan!

STORA drinkar! Vi satt där bara, Happy hour, typ en liter var, och väldigt mycket starkare än vad drinkarna brukar vara här hemma. Fett nice!

Sanna: Nu har vi ju båda vit klänning på oss!
Jag: Äsch då. Vi kan ju låtsas att det är white night!
ÅSÅ VAR DET DE ;pPPppPPp
Så jävla bra var vi. Prickade in en white night utan att veta det.

Nä hörrni, jag rådiggar Alanya. Verkligen! Det bästa.



 Softade på stranden gjorde vi! Klarade aldrig av att sätta ner parasollet i sanden själva. Så de skrattade gott åt oss när vi stod och försökte. Tror de väntade ett tag med flit innan de hjälpte oss, bara för att få skratta.


Vi tog nytta av våran All inclusive ;) hehe


Goda drinkar! hehe


Ännu mer soft på stranden


Skrattade åt grannen, för vi fatta inget han sa. Eller fatta inte vem han var.
Jobbade han på hotellet tro? Det är frågan det!


Jag gjorde en Marliyn Monroe mitt på stan sådär.
Frän tjej med svart shorts under en vit klänning med.


Firade midsommar med att äta jordgubbar, grädde och glass! :)


Massa mindre lyckade bilder togs också :)


Kommentarer
Postat av: LENNY

FINA TJEJERNA! jag saknar er <3<3

2010-06-27 @ 05:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback