Laddar om

Jag och Sanna har laddat om hela dagen. Festa eller inte festa har varit den stora frågan. Svaret på frågan blev FESTA!

Jag: Pappa, kan du köra mig och Sanna?
Pappa: Var?
Jag: hehehe....
Pappa: ???
Jag: Systemet!
Pappa: DU MÅSTE SKÄMTA!

Han tyckte att det var nog efter våra bravader igår. Då en hel köttfärspaj åts upp, Sanna satt sönder vår skohylla, någon spillde i Jessickas skor, jag låg däckad, Patricia spydde och bad om ursäkt till mina föräldrar, jag och Sanna kom hem med en pizza och spillde sås på mattan i tv-rummet, och att de fick städa upp hela röran idag!
Behöver jag nämna att vi fick gå till systemet? Det gjorde vi.

Nu ska vi snart upp till Enneby i alla fall!


Kommentarer
Postat av: ida

Fan vad jag älskar det. hahahaha dör jossi. xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback