Det ska vara lika

Jag gillar sammanbanden mellan låtar som artister gör. Till exempel Linda Bengtzing. Först sjunger hon "Jag ljuger så bra", sedan kommer hon där, ett halvår senare, och ska helt plötsligt sjunga "Sanningen". Dessutom på Rixfm festival i Karlstad (två år sen) så säger hon "Det är första gången jag sjunger sanningen". Frågan är ju, ska vi tro henne? Hon som "ljuger så bra"? haha, aa men ni fattar. Det är kul.

Darin skrev ju en låt till Victoria och Daniel till bröllopet - "Can´t stop love". Jag tycker det är schysst av honom att han gör en låt som passar perfekt till Madelene och Jonas också - "Lovekiller". För att göra det lite rättvist. Ska man göra en låt till en i familjen ska man göra det till alla. Tycker jag.

HAHA vad roligt det vore frästen om Daniel gick runt och sjöng "Snart är det jag som är kung..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback