Då var det klart!

1. Jag har kommit in på Grafisk Design & Webbutveckling.
2. JAG HAR FÅTT BOENDE!!!!


Fan nu är det helt klart. Jag ska till Jönköping! Herregud. Jag ska bli smålänning, jag som är så värmländsk. Det är dock lite kul för mamma pratade med någon (från studentboendegrejs) idag i telefon och hon sa att det är bostadsbrist i Jönköping och man ska ta det första man får. Jag har fått två erbjudanden, hittills. Valde det sämsta, och billigaste, såklart.

Det jag tackade nej till var en takvåning med Walkin closet. Gjorde lite ont att tacka nej till det. Men det var dyrare. Har iof glömt att tacka nej till det kom jag på nu.

Det jag tackade ja till har trädgård och "Vätterutsikt". Ska ha ett stort fönster där jag ser vättern. Jag kollade upp det på hitta. Antar att det är vätterutsikt om jag klättar upp på taket, och om det inte är några träd i vägen. Haha nä, men det verkar vara hus framför. MEN ÄNDÅ! Nära vattnet. Det näst finaste området i Jönköping. Gräddhyllan.


Den blåa pricken där... DÄR ska jag bo! Troligen nu då. Ska dit på lördag och titta. Ganska nära vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback