bokstavligt talat

Haha ni vet jag berättade att mamma hade pratat med en dam på studbo som sa att om man får ett bostadserbjudande så ska man tacka ja. Jag har tagit det liiiiiiiiiite för bokstavligt tror jag. Jag tackar bara ja. För jag får så himla många erbjudanden.

Nä men fick ett KANONERBJUDANDE. Kan verkligen rekommendera att man lägger ut på blocket. Och jag var ju så fiffig så jag bara "Värmländsk student söker bostad" hahaha. Många nappar på det verkar det som. Tur för mig, och det suger för dem som inte är mig. Haha nädå. Det kanske är andra som har fått bättre än mig! Hoppas inte.

I alla fall, 19kvm, 3200kr/månad, internet, MITT I STAN- i typ en galleria, några minuter från skolan. MHM!
Tackade ju ja. Ska skriva på kontrakt. Vuxet!





LIIIIIIIIIITE SKILLNAD! Bor asmycket närmare nu. Kan ju typ krypa till skolan. Hehe

Kommentarer
Postat av: sofie

men det ser ju ut som om pilarna pekar på samma ställe. båda är precis vid bron båda gångerna väll :O

2010-07-24 @ 11:14:15
Postat av: Jossi

Haha jaa på första bilden är det närbild sofie ;)

Andra bilden så är det långt ifrån och så visar hur långt bort jag skulle ha bott om jag tog det första rummet:P Fattar du?

Postat av: sofie

nu såg jag ;) du bor ganska nära hannes. ni båda bor inne i stan på gatan med alla affärer :)

2010-07-28 @ 11:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback