Upp till Brändströms blir.

Ska upp till Lisa strax. Kul att man säger upp. Alltså var jag än åker i Säffle så åker jag upp. Så jag menar, jag måste bo i botten. För jag åker upp till Norelund, och jag åker upp till Treabackarna. Vilket betyder att alla åker ner till mig. Nice för dem.

Haha aja, jag ska upp till Lisa nu iallfall.
See ya!


 Hon ska få paket! :) haha.
HAHA, känns som om jag ska på barnkalas.
Jag fick alltid Lisas pappas kalsonger/strumpor i fiskedammen
när Lisa hade barnkalas hos sig när vi var små. Det var tider det.


HAHAHA, hittade den här fula elefanten(?) i ett skåp. Gjorde den
på träslöjden i typ trean antar jag. Det står iaf "Lisa 9år" på den
Så jag antar att jag skulle ge den när hon var 9. Hon får den 11 år för sent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback