Twilight/New moon musikal

Ska alldeles strax till Evelinas skola. De ska ha uppvisning av en Twilight eller New Moon musikal. Jag kommer inte ihåg vilken det är, eller om det är båda kanske? Min syster är iallafall Edward! Om inte jag minns helt fel så fick hon spela kille i den förra musikalen ( Hairspray ) också. Jag vet inte om jag borde granska det närmare, men kanske försöker de på skolan säga Evelina något? Kanske önskar de att hon var en superhunk? Eller så är det bara en tillfällighet!

Hon kom hem igår och tyckte det var otroligt synd att när de ändå skulle göra musikalen och att vi är svenska att de inte gjorde den på värmländska då. Jag håller med...

- Förlåt Bälla, dä va inte meningen att lämmerej i skogen sådär.
- Dä gör inge
- Ja älskerej
- Ja älskerej också 

Okej, exakt så kanske det inte är. Men roligt vore de!


 Annars är den här rätt bra med...


Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

Men jävlar vad bra de gjorde det då :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback