Nej, jag är inte bitter

Ni kommer ihåg gardinstången som gått sönder i lägenheten? Som om att någon har svingat sig som i lianer typ.
Min syster skyller ifrån sig på en av sina kompisar! Schysst tycker jag. Men visst, vi säger så...
Om ens "kompis" har haft sönder något, ser man inte till att lagar det då undrar jag?
Hade någon av mina kompisar haft sönder gardinstången så hade jag sett till att fixa det dagen efter eller något.
Hade inte förväntat mig att min kompis skulle göra det, eftersom, visst det händer, nästa gång kan det var jag som har sönder något hemma hos kompisen.

Dock har det nu gått en evighet och min syster har inte så mycket som brytt sig om att laga detta. Hon har lagt upp den ena gardinstången så att den ligger på en skruv. JAHA liksom? Jag fattar inte ens hur de har lyckats eftersom skruvarna har dragits ut ur väggen, helt stört!
Så nu har JAG lagat saker som min systers kompis har haft sönder. Rättvist?

Fast vem fan har sagt att livet ska vara rättvist!


 Snyggt va!


FIXAT!!!
Men evelina kan vara lung, räkningen på det där kommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback