ibland glömmer man vad man behöver göra

Herregud, jag har haft så fullt upp med att inte göra någonting alls att jag totalt har glömt bort att äta!!!
Nä, men jag har faktiskt varit så duktig att jag har städat och lite så, varit ute och prommenerat i över en timme. Galet kallt, men skönt. Sedan har jag haft lite hemmaspa med ansiktsmasker, hårinpackningar och grejer. Fräch tjej är jag nu! ;) 
        På vägen hem gick jag förbi coop och skulle unna mig själv Ben&Jerry, men ångrade mig och kom därifrån med en tomat och majs istället. Vad ska jag ha det till ens?


 Såhär brun och fin var jag i ansiktet förut.
Älskar chokladansiktsmask. Haha. Man blir så len
i huden efter att ha använt det!


Kommentarer
Postat av: Jonahanne

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback