Huvudmassör

Jag fick en huvudmassörgrej i julklapp av mamma och pappa. Det roliga är att mamma köpte den till mig för att hon vet hur obehagligt jag tycker att det är. Det kryper i hela mig när jag använder den och jag får verkligen panik.
        Iaf så har jag drömt mardrömmar om denna lilla sak i tre nätter nu. Jag drömmer att den är typ förhäxad på något sätt. Så den liksom kryper iväg och vill göra livet allmänt surt för mig. Så inatt så var jag asförbannat på pappa i drömmen, för att han hade släppt den här förhäxade sak med blicken i några sekunder så den hade krypit iväg. Jag var helt panikslagen och grät och svor och sprang runt i hela huset för att hitta den. Hittade den i mamma och pappas säng. När den såg att jag kom så hoppade den på mig...
        Jag skojar inte om jag säger att jag verkligen var livrädd för den. Jag gick så långt i drömmen att jag googlade på hur man skulle bli av med förhäxningen. Funkade inte :( Jag som trodde google hade alla svar.

Är rädd för att drömma om den inatt igen.


 Förstår ni hur rädd jag är för den här?
Den förhäxade huvudmassören


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback