Fyllesms

Alltså det finns inget roligare än fyllesms. Och då pratar jag om de fyllesmsen man inte skriver själv. Fick igår, och fattade verkligen ingenting! Haha, behöver inte nämna några namn sådär, men...

Sms-konversation:
Han: Vill du ha lite kul sen?
Jag: Haha va?:P
Han: Nån sa att du är ensam? Tänkte om du ville ha sällskap
Jag: HAHA men Jaha! Är du fullg? (Ja, jag skrev fullg)
Han: E du arg på mig? Mena inget illa, du e ju söt bara .)

Jag skämtar inte om jag funderade hela kvällen på vem fan som hade berättat för honom att jag var "ensam". HAHA, dog!
- Han bor för det första typ 30-40? mil härifrån. Så vem kunde ha sagt det liksom?
- För det andra så gillar jag att han frågar om jag är arg. Haha! som om det vore det värsta han kunde tänka sig, att jag är arg. Respekt!
- För det tredje så gillar jag att han skrev sms idag och bad om förlåtelse skrev typ "någon måste ha pratat om någon Josefine". Gillar också att någon pratar om Josefine 30 mil härifrån och han antar att det är jag och skriver till mig. HAHA. Cute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback