AAAH

Jag öppnade kylskåpet förut, tittade lite vad vi hade för mat. Såg en coca cola burk stå i dörren där, blev lite avundsjuk på att Evelina hade en cola och inte jag. Tog upp den för att känna på den lite. Trodde jag drömde. Det var en Cola med Vaniljsmak! Mitt hjärta stannade nästan. Fattar ni, det var Coca cola vanilla. GAAAAALET!

Vill inte ens avslöja var hon hade köpt den, för alla kommer köpa med en gång så det tar slut :( Alla vet säkert redan var det finns, så det kommer ta slut ändå. Kanske finns överallt? NÄ, eller? Jag fick ett sådant glädjerus i kroppen att jag inte brydde mig om att det är kallt ute, att det inte gick några bussar eller att jag hade pyjamas på mig. I WALKED A THOUSEND MILES!

Sen satt jag i två timmar och njöt av min cola.


Kommentarer
Postat av: Lenny

HAR VETAT JÄTTELÄNGE TÖNT. Aaaaaaaaaaahahahahaha

2010-01-30 @ 18:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback