We were born in the 90's

Studentfest imorgon med tema 90-talet. Spice girls, Backstreet boys, platåskor och utsvängda jeans!
Försöker hitta på någon fiffig klädsel, så tittade i ett album hemma förut och försökte luska ut hur jag klädde mig förr, när jag var liten... Insåg ganska snabb att  jag använde iprincip samma kläder då som jag gör idag. Leggins, tunika, klänningar, blommor, hjärtan, rosetter, och ROOOOOSA.

Är jag så tråkig? Har haft samma stil sen jag var liten. Kul liksom!


Det var mitten av 90-talet och lilla jag
hade en kort, blommig klänning.
Ser ju bar hur sexigt jag bär klänningen också!
Killtjusaren!
Skulle inte banga om den klänningen passade idag.


Något år senare har jag insett att man måste dölja en del och lämna lite åt
fantasin, dock fortfarande med en ganska söt klänning, och
rosettskor, i guld såklart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback