Uppdatera då

jag skulle skriva ett inlägg imorse om hur jag sovit i 12,5 timme, drömt massa konstiga saker, sovit med två täcken och ändå frysit! Jag skulle också skriva att jag skulle till stan, sedan till skolan för att möta upp min klass och fortsätta hem till Jennifer för att käka pizza. Dock fungerade inte mitt internet (igen) när jag skulle uppdatera.

MEN jag var hos Jennifer och åt pizza med halva klassen. Kändes lite wierd att de hade varit i skolan innan och inte jag liksom. Men ja, har man gått gymnasiet i fyra år så blir det lite halvslappt ibland. Följde med Sanna hem efter detta och vi har suttit och kikat på datorn HUR LÄNGE SOM HELST. Blev helt rosig om kinderna för att vi satt vid datorn så länge.

Jag vill också skriva att Sanna räddade min dag genom att ha med mirakel halstabletter till skolan. Har jag inte världens bästa vän? Haha, min hals dödar mig  verkligen. Halsen, huvudet och näsan. Ska döda dem tillbaka.

Ledig imorrn med!
Gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback