Går inte att smälta

1. Har försökt smälta hela dagen att Ola var dålig i melodifestivalen. Seriöst! Jag vet väl också att han inte sjunger bra egentligen. OCH varför ska han sjunga om den där jävla Natalie som tydligen finns på riktigt? Varför ska han blanda in henne i TVÅ låtar? jag vill också vara med i två låtar...

2. Försöker smälta att Darin tydligen dejtar en nakenmodell? Lilla bubben liksom...

3. Min nya man är Erik Saade! Ingen är ens förvånad. Leendet dödar mig typ. Hans tänder är så fina också. HAHA! och hans hår, jag älskar hans hår. Det enda dåliga med honom är Molly - som jag ska övervinna på något sätt. There´s no halo round my head no, there´s no angel here (som han själv hade sjungit det)

TA MIG MED EN NYPA SALT OKEJ
och jag är snart 20, inte fjorton


 Enda felet på bilden är att han har ett M runt halsen.
Kanske står för Manboy iofs?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback