Darin in my <3

Seriöst, jag är så glad att Darin gick vidare till final i melodifestivalen ikväll. FRÄMST för att jag skulle ha blivit så otroligt retad i annars!!! Alla skulle ha berättat för mig att Darin minsann inte tog sig vidare till final. MEN NU GJORDE HAN DET BITCHES. Haha, jag känner mig som fjorton igen. 

Men måste väl vara någon mer än jag som har typ 1000 minnen kopplade till Darin eller?
Skulle verkligen vilja visa ett klipp där jag och Elli dansar och sjunger till Darin, och har på oss tröjor som det står "Älska Darin" på. Eller ett klipp där vi är med i en karaoke-tävling och är dunderseriösa och sjunger money for nothing.
   Vi köade utanför nöjes i Karlstad i typ sex timmar för att komma längst fram på en Darin konsert. Vi hade gjort en skylt, hade våra tröjor och hade med en påse med sura S som vi skulle kasta upp till Darin. Dock satt Elli på de där sura S:en i 4 timmar, så de var ganska äckliga, men vi slängde upp dem ändå.

Eftersom jag inte kan bjuda på någon av de nämnda klippen idag så får ni ett annat klipp innehållande Darin...
OCH TA OSS MED EN NYPA SALT OKEJ! ( vi var typ fjooooorton )


 
 Roligaste kommentaren vi har fått på den filmen på youtube:
 
 


Kommentarer
Postat av: ida

JAG DÖR JOSSI "Jag är ingen diva" HAHAHAHAHAHA :D:D:D:D så jävla rolig

2010-02-21 @ 12:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback