Gott nytt år

HAHAHAHA, började fundera på vad jag egentligen har gjort i år? Festat, festat, festat, tagit studenten, gått på bal, varit i Alanya, jobbat, flyttat till Jönköping, festat, festat, festat, festat, festat, festat. Typ mitt år. Kul att skriva om liksom. Säger ju att det händer lite i mitt liv! Eller njaej, men ni fattar? haha. Ett nyårslöfte som jag INTE har är att festa mindre. Liksom, vad skulle jag göra då? haha. Är ju det hela mitt år har gått ut på. Festa i <3 (HAHAHAH)

Såhär har kvällarna börjat:

Såhär har de utvecklats:

Såhär har jag sett ut morgonen efter:


Men det är då man vet att kvällen har varit jävligt lyckad. När man slagit halvt ihjäl sig och har blåmärken överallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback