top 5

Den här kvällen var absolut en top 5 kväll. JÄVLAR vad roligt det har varit. Liksom, haha, kan inte ens förklara hur roligt det var. Cider för 25kr, innebär mååååååånga cider. Skumparty på ett badhus betyder att många nakna kroppar gnuggas mot varandra haha nä men ni fattar... Har aldrig varit med om att tiden har gått så himla fort som den gjorde ikväll. Först var klockan sju, sen var den elva liksom... så himla roligt var det. Förutom att vi fick GÅ in till stan. Så mina fötter är helt sönder nu.

En del i nollningen är också att vi ska fjäska för JTH´s styrelse - Hi Life! DET HAR VI GJORT IDAG. Haha, all day long vill jag lova. Speciellt inne på badhuset. Hehehe...hoppas vi plockade många pluspoäng där!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Altså you know jag hade ju köpt biljett och allt till kära swe men ack så otaggad ja var. Jag stannade hemma. Som att kasta pengar i poolen så att säga

2010-08-28 @ 20:11:03
Postat av: Rikardlilly

Very informative...God Bless


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback