Har VI fest eller?

Random kille: EY, tjejen i rosa tröja?!?!?!?
Jag: Ja?
Random kille: Ska du till Bredgränd 5 eller?
Jag: Eeeeeh......ja?
Random kille: De ä fest där på tredje våningen!
Jag: Jasså?!?!?

Haha, var han killen och sen ett gäng på kanske 15pers. som följde efter mig. Tänkte att han killen kanske bodde i min korridor. Ställde mig utanför dörren och tänkte att han skulle öppna.

Random kille: Öppnar du åt oss eller?
Jag: hehe, men bor ingen av er här?
Random kille: Nej inte längre!

Och jag bara släppte in alla jag vettni. Och alla gick efter mig i trappan upp. OCH FEST VAR DET VILL JAG LOVA. Folk överallt. Såg typ...en kille från min korridor? Okej, nu har jag inte ens träffat hälften av dem än men ändå. Slutade vid 04.00 kanske?

SÅ TILL MIN LYCKA SÅ ÄR DET INGEN FEST HÄR IDAG!!!


Kommentarer
Postat av: Patricktine

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback