HAHAHA

Gud vad jag älskar folk som ger sig själva diagnoser, och sedan berättar dem för alla. Wtf liksom! Tänk om jag skulle göra det varenda gång jag TROR att jag har något.
- Buhu vad synd det är om mig!
- Dåra?
- Ja du vet, jag har typ körtelfeber OCH har så himla ont i blindtarmen jag!

Åsså är det en liten förkylning! haha.

Jag vill så himla gärna berätta om en tjej som skrev om något sådan för typ något år sedan. Det var så himla roligt. Det är så roligt och man blir samtidigt så jävla irriterad på tjejen. Och funderar på hur hon tänkte när hon skrev det. Haha! Dock kan jag tyvärr inte skriva om det. Så himla tråkig är jag. Men allt var verkligen beskrivet in i minsta detalj, och hon var bombsäker på att så var det, och man tänkte att shit, det där har hon verkligen kollat upp. Men sen gjorde hon det, och då var det något heeeeeeeeeeeeelt annat. HAHAHA! Dör verkligen.

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-18 @ 14:24:35
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback