DG är världens bästa nolleklass i år

Frågan: Hur gick det för Josefine Caesar idag?

Svaret: Jo, men det gick väl bra! Imorse innan allt hade börjat och jag stod där ute helt själv på gården och inte visste var jag skulle så ville jag bara börja gråta. Typ! Kom några snälla från Ljusdesign och tyckte väl att jag såg vilsen ut. Bildligt talat så tog de mig nästan i handen och följde mig till rätt ställe.

Efter uppropet och allt delades vi upp i grupper. Jag kom i grupp Photoshop! haha. Vi lekte lekar och grejer hela dagen. Och skrattade lite inombords när alla faddrar tyckte att det var så himla roligt om vi ställde oss tätt ihop och sedan satte oss i varandras knän i en ring (Mp3a fattar nog lite varför). Men aah, sen vare välkomstmiddag med grillat kött och grejer. Trevligt. Sedan drog vi ut en sväng för att kolla läget idag.

ÄR SJUKT TRÖTT NU. Dåligt med sömn, blandat med nervositet som släppt och dåligt med dryck/mat under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback