Det du inte ser kan skada dig!

Jobbet gick bra! Bättre än bra. Det gick kanon. Så jävla stolt över mig själv. Faktiskt.

Men ja, efter jobbet så tvingade jag Jocke och Lisa att bjuda mig på middag, med efterrätt. Jessicka tvingade oss att se film med henne. Snacka om att förstöra Jockes och Lisas myskväll. Haha! Såg på Dark Water? Skräck! Filmen i sig var inte så läskig...Mer småäcklig. Eftersom det var en mördarkrokodil liksom. Men taglinen till filmen var "Det du inte ser kan skada dig" DET VAR DÄREMOT LÄSKIGT! Kommer alltid att tänka på det nu när jag går i mörkret. Skrämma upp mig själv liksom
- Okej Josefine, tänk nu på att det du inte ser kan skada dig! Ser jag vad som är där inne i skogen kanske? Nej! Ser jag vad som händer 10 meter framåt? NEJ! Fan. Vad som helst kan skada mig. Jag ser inget.

Haha, aja men skitsamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback