Blondinjossi

Har varit i Karlstad idag hos Erica så hon har fått slinga och klippa mig. Hehe. blev kanonblond. Nä, men lite blondare än innan iallafall. Och jag gillart! Sedan var jag och Lisa med henne till Forshaga där hon och Emma har sin nya hårsalong. Det ser ut som om att den kommer bli väldigt mysig tycker jag. Och ska jag vara ärlig så är jag lite för stolt över att jag har gjort loggan, designat deras skylt och visitkort!


Klippte av en bit av håret med. Usch! haha. Vill aldrig klippa håret


Fick den här fina hyllan av dem också! ÄLSKAR den typ. Haha! Den ska med till Jönköping.


Plus att de säljer ut massor med hårprodukter. Så kan rekommendera att gå dit och köpa! haha. Detta köpte jag med mig hem! Schampo, spraybalsam, två hårinpackningar och dusch cream! Fett värt.

Kommentarer
Postat av: evelina

ja vad vackört : D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback