OM jag gör bort mig!

Jag är en person som GÖR BORT MIG. Alltså det spelar ingen roll vilken dag, vilket humör, vilket tillfälle. Jag gör alltid bort mig! Det ligger liksom i min natur. Och nu menar jag inga jättegrejer jämt. Det är inte så att jag liksom springer in i träd varje dag.

Stod i kön på Harrys i fredags och framför mig stod en kille som jag tyckte att jag kände igen. Så jag skulle lite diskret (=VÄLDIGT OSMIDIGT) lägga huvudet på sned för att jag skulle se honom bättre. Dock valde jag att lägga huvudet på sned åt fel håll, och det var ett högt staket på den sidan. BOM sa det i både staketet och i mitt huvud. Killen vände sig dessutom om precis i smällen och undrade nog vad fan jag höll på med.
Jag: eeeehe, piiiiiiiiinsamt!
Han fick sig ett gott skratt. Och ja, jag visste vem han var, han vet inte vem jag är. Men nu vet han att jag är tjejen som slog huvudet i staketet! Det är bättre än inget väl? haha



Någon annan som har något pinsamt/roligt att berätta om mig?
SNÄLLA KOMMENTERA, cuz I wanna know...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback