Hos frisören

Har varit och klippt mig idag, mamma tyckte jag såg vanvårdad ut i håret!

- Kom på att det kan vara bra att tvätta öronen innan man går till frisören. För när de har tvättat håret på en så börjar de nästan alltid med att torka i öronen liksom. Pinsamt om man då skulle vara skitig och handduken får en lite gulare nyans!

- Det är nästan lika pinsamt att erkänna för en frisör att man inte använder värmeskydd i håret när man plattar det, som det är att erkänna för en tandläkare att man inte använder tandtråd! De tittar alltid lika dömmande på en och så tänker de "Jaja, det är ditt hår/dina tänder". SÅ ERICA, hjälp mig hitta något bra...

Blev väl bra i håret iaf. Klippte av allt slitet, vilket var endel eftersom jag inte klipper mig allt för ofta. Jag har seperationsångest när det gäller mitt hår!


 Nu är det frächt iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback