Göteborg

GÖTEBORG ALLTSÅ:
Ni vet hur det är, ibland fattar man inte åt vilket håll rulltrappan går åt och försöker åka upp i en trappa som åker neråt och får expediterna att skratta... Händer ju alla?
Ibland händer det att det står störda, hjärnbefriade, jävla skit ungar en våning upp och försöker spotta i ens mat och man önskar att emo-kidsen i trappan lärde dem vad deppig musik (k-e-n-t) och rakblad är för något...

Har haft en väldigt trevlig dag trotsallt :) haha. Kom hem med två prinsessklänningar (en studentklänning och en till vardags)! Så ja, jag fick väl det jag åkte dit för. DOCK gick jag emot alla mina principer och köpte en studentklänning på MQ. Jag bestämde mig för länge sedan att det inte skulle bli någon studentklänning därifrån. Eftersom alla köper sin klänning där? Nu var det ju så dåva att jag hittade en vääääääääldigt söt klänning där. Så jag köpte den! Ni kanske får se bild... har inte bestämt mig än. Annars kan ni ju gå till MQ och lätt gissa vilken jag har köpt! Bra va?



 Josefinorna med luggarna...


Sushi åt vi :) ASGOTT!


Haha, spexade till det och köpte dessa solglasögon på HM XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback