Dörren

Har känt på dörren säkert 20 gånger idag. Vill att den ska vara låst... hehe!

Annars har dagen varit väldigt bra. Talet på Svenskan gick kanonbra! Han hade inget att klaga på, förutom att jag pratade jämt lite för snabbt ibland. Men aja, det har lärare klagat på sedan jag började skolan... jag vill säga så mycket på så kort tid. Därför!

Gick hem och sov lite middag, i några timmar!

På webbdesignen sa han att det minsta jag kommer få i betyg är VG. OM jag inte blir kär i någon och flippar ur totalt den tiden som är kvar! Japp, så sa han. Så jag ska väl försöka låta bli det då... hehe!

Nu vettni så har jag helg, till nästa måndag!


 Resten av kvällen ska jag spendera med
den här mannen...
Hehe, lyssnar på Ljudet av ditt hjärta på ljudbok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback