webbdesign

Hade min första webbdesign lektion idag! Just nu verkar det inte svårare än att ändra sin bloggdesign tycker jag. Gjorde ganska mycket bara idag, och att det går fort fram gillar jag kan jag säga iaf. Inte bara sitta och dryga och vara allmänt seg... Dock ett minus för datorerna! De krånglade och hade sig hela tiden... Något sånt har vi inte på media minsann! haha nejdå jag ska inte vara sån!

Nu sitter jag iaf på stationen och väntar på att min buss ska gå hem. Den går om en timme! Så jävla drygt att det inte går någon halv åtta. Missar man den som går halv sju får man liksom vänta två timmar. Menmen, jag tröstar mig med lite glass...(och tackar gud för mobilt bredband)


 En god glass ja!
Haha, pinsam tjej som tar kort med cam på busstationen


Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

JAG KUNDE HA KOMMIT OCH GJORT DIG SÄLLSKAP :D

2009-09-14 @ 20:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback