Fredag är det...

Jag sov första natten själv i lägenheten i natt! Modigt av mig!!! Haha. Dock gick Scary Movie 4 på tv igår, och jag vågade inte se det ifall att det skulle bli läskigt. Herre gud sedan när blev jag en sådan mes? De började med en scen ur SAW, och den filmen tittade jag på själv första ggn. Och nu vågar jag inte se när de gör en parodi på det. MESJOSSI är mitt nya namn minsann.
Dock fick jag faktiskt sällskap igår kväll ändå... Det var väl trevligt? Eller vad man ska säga! Alltid trevligt att inte behöva vara helt själv... eller? haha. Galet!

Vet ni vad jag gjorde mer igår? Jag städade hela lägenheten. Dammsög, skura, damma, skakade mattor osv osv osv. Förstår ni att jag VERKLIGEN gjorde det! haha. Galet det med.

Nu blir det skolan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback