Opålitlig.

Jag och Sanna har diskuterat det här förut med varandra. Det är lite roligt för man är liksom uppväxt med att ALLA säger "följ inte med okända personer hem!" Det är liksom en grundregel! Man gör det bara inte. Föräldrar säger innan utgång:
- Så kommer du hem sen!
- Jaaa mamma!
Det roliga är att jag och Sanna TYP råkade ut för detta för några veckor sedan. Träffade några, vi var lite påverkade och de frågade om vi inte skulle med hem. Vi hade ALDRIG träffat dem förut, men vi tittade på varandra jag och Sanna och sen sa vi typ i kör:
- Kan vi väl!

Någon helg efter det åkte vi till Göteborg och blev då blev Sanna tillsagd att hon inte skulle följa med någon hem då. Det var liksom en självklarhet att vi INTE skulle göra det. Men tänk då vad vi bara någon helg tidigare hade gjort? Vi hade ju faktiskt följt med några hem... några vi inte visste något alls om!
        Det är lite läskigt att man inte ens kan lita på sig själv i vissa lägen. Man liksom gör som man känner för och tänker inte alls på hur det kan bli! Knasigt är det ... Jag tror nästan att hade det varit rätt läge när vi hade varit i Göteborg och vi hade varit på rätt humör så hade vi då inte sagt nej då heller. Men som sagt, det beror helt på läget också liksom.

Men det är jag och Sanna det, helt störda ibland!



Kommentarer
Postat av: sanna

haha vi kan inte lite på oss själva alltså, illa de;)

2009-09-10 @ 22:54:59
Postat av: vesna

tekniska högskolan i jönköping :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback