Hemma i Säffle!

Igår när jag kom hem till Säffle ungicks jag med mamma och pappa typ hela dagen lång. Jag underhöll mamma när hon satt och sydde. Jag fick bestämma maten, och satt med när de gjorde den. Jag skärde faktiskt sallad!  och jag tvingade dem att titta på Sommarkrysset, bara för att Måns var programledare, och Ola skulle dit och sjunga. Det var ett bra program, och Ola hade plattat håret! Han var så söt! Sedan tittade vi på någon film och drack te och så. Det var så mysigt!

DESSUTOM, sitter jag vid min älskade dator nu. Den som har varit på lagning alltså! Den lever igen. YEY! haha. Vad stor den är har jag kommit fram till. Efter att ha umgåtts med en LITEN rosa dator i en vecka, så verkar den här nästintill enomr! hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback