haha cam på datan

Jag har en ful liten cam som sitter på din dator. Alltså inbygd! Jag hatar cam. Det är sååååå sex år sedan! När man var typ 14 ville man ha en cam och sitta och ta kort på sig själv i olika vinklar. Helst så att man inte ser riktigt ordentligt och galet över exponerad! Okej, detta kan vara lite kul fortfarande... men ändå!
Jag har dock kommit på att det är bra, för den har en inbygd microfon också, så då kan jag ha videosamtal med Lisa som är i Barcelona nu! Det är grymt det ju !

Jag har slutat för dagen nu iallafall... Eller ja jag slutade typ tolv! Så jag har varit hemma ett tag...


 Och dagen i ära bjuder jag på en cam bild, på en nyduschad Josefine
men världens finast min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback