En bra dag...

Bra dag:

1. Idag på praktiken fick jag designa en logga. Inte till mig själv, som man kanske tror i rubriken, utan det var till en tjej som har startat eget eller vad man ska säga. Kände mig lite stolt när jag fick uppdraget att göra det. Och dessutom göra en folder som hon ska ha.
Annars brukar man mest vektorisera loggor som redan finns liksom. Men inte nu inte... Inga dekaler eller tröjtryck har jag rensat idag heller

2. I en butik i Åmål jobbar världens snyggaste kille, med världens sötaste leende och tänder ! Där var jag idag...I butiken alltså.

3. Har fått reda på att alla mina filer på datorn kanske inte är borta! Pappas jobbarkompis kan hjälpa mig att kika efter som jag kanske kan få tillbaka ALLT! Lycklig... Mina texter. Haha, jag känner mig helt tom utan dem. Helt galet...

4. Det är One Tree Hill & Gossip Girl idag... Kanske 90210? Jag lär mig inte riktigt om det är idag det kommer eller inte. Haha! Seriöst, 90210 är bästa just nu. Gaaaalet bra!

5. Jag ska ha vaniljlatte och glass!


 Hittade den här bilden från helgen!!!
HAHA, jag ser så störd ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback