Bihåleinfektion

Japp var hos doktorn idag då. Hon bankade och slog på mina stackars bihålor och hade verkligen gett sig fan på att misshandla dem. Nejdå så illa var det kanske inte, men jag har bihåleinfektion iallafall och fick penicillin och sen renexin. Så nu har jag 80 tabletter som jag ska trycka i min under loppet av 10 dagar... Med lätt matte kan man räkna ut att jag ska ta 8 tabletter om dagen! Så jag får väl lägga in mig på en avvärjningsklinik för pillerberoende efter det här... Men jag har ju iallafall inte bihåleinfektionen kvar då! ;) haha.

Ikväll ska jag få McDonalds också, för att mamma är snäll !


Kommentarer
Postat av: evelina

vad är det för fasoner! då får ni allt skicka en big mac hit också : C

2009-09-23 @ 21:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback