Åh jag blir så frustrerad!

På grafisk sitter vi bara av tiden. Seriöst, vi liksom satt hela eftermiddagen idag och ritade en mind map! Jag har ALDRIG haft användning för en mind map. Och kommer säkerligen inte ha någon användning för den här heller, eftersom hon tog den liksom. Aja, imorgon ska vi leta upp en grafisk formgivare (för sånna känner jag till så OTROOOOOLIGT många), sedan göra en filmaffisch i samma stil som den grafiska formgivaren gör sina saker. Tror det var så iaf? Om jag inte fattade fel.
Det ska vi göra imorrn... 8.30-15.00! Massa överflödig tid som kommer gå åt till att läsa om svininfluensan, tro att man har den, läsa på aftonbladet, tro att man har svininfluensan, ta på handsprit, titta på någon äcklig/rolig film på youtube, leta efter formgivare, titta på videobloggar, tro att man har svininfluensan....

typ så!
Lite sprit på det!
(handsprit alltså)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback