Tänk att det håller i sig...

Hittade min gamla blogg förut. Visste inte ens att den fanns kvar! Galet. Kommer aldrig våga radera den ifall jag skulle glömma allt roligt som står på den. Störd är jag... Det här kommer iaf från den bloggen...

Jessi: Tänk att få den bollen i huvet, inte skönt!
Jag:  Haha, tänk att få en boll i huvet som Beckham har skötit lixom..
Jessi: Men ge dig...
Jag: Seriöst, tänk att få spela med dem, bara få en pass av Zlatan eller nått. Jag skulle iaf tänka "Wow, denna bollen har Zlatan skötit på" hahaha!
Jessi: Jo jag vet att du tänker så! :P
Jag: Haha de kommer en oll mot mig jag får en i huvet, svimmar av o så 10min efter så vaknar jag o säger "Vad hände?" o så säger tränaren "Du fick en boll i huvet!" o ja bara "Åh, det var den bollen Beckham sköt på mig" o så bara av tanken svimmar jag igen... haha
Jessi: Du är konstigt, var tyst o kolla på fotbollen ist..

O så kollar vi på matchen o så får ja väll sitta o vara ganska så tyst iaf. Sen efter matchen så
Jag: Åh lyllos den som får byta tröja med Beckham.. :D
Jessi: Jag bara väntade på det..


Det känns så typiskt mig på något sätt?

Kommentarer
Postat av: nadia !

åh gud vad roligt! :o ha det jättebra där ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback