Natten

ja, vi gick ut vid tolv där någonstanns och satte oss på ett torg och drack vin. Var endel folk där faktiskt. Gick in på någon bar och Lisa spelade shack med bartendern. Sedan skulle vi till något ställe som hette City Hall, dock hittade vi ett ställe på vägen där vi kom in gratis och fick gratis shot dessutom! Haha, billigt och bra att gå ut här i Barcelona. Vi dansade oss svettiga till bortåt fem tror jag innan vi drog oss hemmåt. Halv sju somnade vi!

Kom fram en kille till oss på torget igår och sa att Isabelle såg ut som 16 år (hon är äldst), men han tyckte att jag såg ut att vara yngre än henne. Max 15 år då alltså... Känns bra?


And Ofc, hamnade jag på en mingelbild sen i måndags!
Isabelle, mumie, jag och Caroline! ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback