MOGET

Vi är i Stockholm nu. Har softat sen vi kom typ... Började med att sätta oss på fel buss och åka fel i ungefär en timme. Familjen Caesar i storstaden säger jag bara. Haha! Eller, det var rätt buss, åt fel håll liksom! Men aa... Kom till hotellet, gick ut på stan och kika, och sedan musikal (som var idag alltså), den var helt okej! Inte mer... Haha. Vi konstaterade i pausen att ingen av oss fattade handlningen, men vi kollade så glatt på den ändå.

När vi åt förut så pratade vi lite om lägenheten:
Evelina: Varför måste jag och Josse ha likadana lakan, det ser så barnsligt ut...
Mamma: jasså...
Evelina: Jaa, jag vill ha mina batman lakan ju...

Jag hejar på dig Evelina, Batman är mycket mindre barnsligt...


 Och här sitter jag nyduschad i sängen på hotellet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback