Dagens tips;

- Bli aldrig tonårsföräldrar!!!
Jag orkar inte ens tänka på hur det känns att vara det. Usch, fy och blä!!!! Förlåt mamma och pappa för att jag tror att jag vet bäst! Äldst vet bäst, så enkelt är det....
När jag blir äldre kanske jag blir så förståndig att jag vet hur jag ska handskas med det. Änsålänge är jag i den åldern själv så jag är helt hjälplös. Att gråta och skrika funkar inte, jag är för gammal för det. Att prata med någon på skarpenför att säga vad som är rätt och fel är jag för liten för... Och hur skulle jag kunna prata ändå? det är bara inför döva öron!!!


Kommentarer
Postat av: anne

Vad är det som har hänt?????

2009-10-16 @ 10:26:39
Postat av: josefine

HAHA XD Det är inte du som har gjort något iaf :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback