Mamma skryter

Fick ett sms av min mamma nyss
"Hej! jag har hållit i Maddes Albert..."

Jag gillar att hon skriver Albert. Så vida jag vet så känner inte Madde någon som heter Albert. Låter som om det skulle vara en 89 åring, och att mamma är as stolt över att hon har hållit i honom. Det jag hoppas mamma menar är Albin, och Albin är då alltså Maddes AS SÖTA bebis...

men Albert mamma, seriöst?
Tror nog att någon har fått sig ett glas vin för mycket... på en torsdag!


 Första och absolut sista gången jag lägger ut en FIN bild på min
mamma. Har massa roliga bilder på henne egentligen, MEN HEMMA!
Men på den här bilden är hon verkligen fin!

Ja ni vet, jag lägger bara ut knäppa bilder på mina föräldrar.
Bara för att de läser bloggen!


Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: jag hade också en smarties kalender en gång!!!!!! :'D fast gud vad besviken man blev när man öppnade 24an och fick en leksak? :S jag försökte tillochmed leta efter gömd choklad i den leksaken... -.-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback