Robinson

Om jag och Sanna hade varit med i Robinson

Sanna: Alltså jag är så hungrig!
Jag: Jag med! Tänk typ en big mac!!!
Sanna: Nej, en lilla menyn, och en cola!
Jag: Mm eller vin!
Sanna: Åh, jag är sugen på Black Tower!
Jag: Eller en syrlig drink! Frästen, titta vad snygg Simon är utan tröja…
Sanna: Oj, men Jossi, han har flickvän!
Jag: Aha?
Sanna: Du är störd!
(båda tittar på honom och dreglar någon minut)
Sanna: Gud vad jag stör mig på Tienne, hon tror att hon är så mycket smartare än oss!
Jag: Sanna, hon är mycket smartare än oss!
Sanna: Varför verkar alla mycket smartare än oss hela tiden?
Jag: Hade vi haft Black Tower så hade vi lätt känt oss smartast, efter ett tag.


Kommentarer
Postat av: sanna

hahahahaha vi skulle äga hela robinsson tills vi blev utröstade då ;)

2009-11-29 @ 00:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback