Mimmi mouse

Vi drog upp till Enneby igår och förfestade där. Eller ja, jag och Sanna började hemma hos mig, och fortsatte hos henne? Vi skulle blanda coola drinkar, dock blev de inte riktigt som vi hade tänkt oss. Men gött var det! Haha.
        Vi beslutade oss för att vi skulle vara Mimmi mus båda två. Haha, eller ja egentligen var det inte riktigt meningen att vi skulle det, utan det blev som vanligt:
- Jag hittade Mimmi öron...
- Skämtar du ? JAG MED!
Ungefär så.

Drog vidare till Harrys och hade en trevlig kväll där. Och ni vet det här med att göra bort sig? Hm... som sagt, det är tur att folk älskar mig ändå ;) haha! Nejdå, så illa var det inte. Lite bara!


 Visst är vi söta ?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback