Kallt

Jag tror att jag har blivit mer frusen iår än vad jag någonsin varit. Visst att jag har velat ha Hawaii värme inne på mitt rum, men väl ute så har jag inte varit den som fryser. Nu fryser jag hela tiden. Verkligen hela tiden. Påpälsad med tjock halsduk, mössa och vantar fryser jag fortfarane. Det är galet!
Det är liksom inte ens riktig vinter än. Jag kommer frysa ihjäl alltså... Fötterna och händerna är värst. Haha.

I somras fick jag lära mig att man ska stoppa fötterna i någons armhåla så blir de varma. OCH det funkade!
Någon frivillig som kommer hit och värmer mina fötter kanske?


 Ungefär såhär stört ser det ut när man stoppar
upp fötterna i någon annans armhåla...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det ser ut som att du säger ett riktigt långt och utdraget "kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallt" i slowmotion :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback