Jehovas vittnen

Haha jag vet inte varför, men jag tycker verkligen bäst om att plugga på lördagar. Söndagar innebär redan så mycket ångest så jag helst slipper läxor, prov och uppsatser då.
Nu har vi fått en uppgift i Religionen igen, tredje nu! Det roliga är att han säger att det inte är så jobbigt, inte så speciellt liksom. Men sen skriver han att vi ska skriva 3-4 sidor. Det är ganska mycket! haha.

Iallafall så ska jag sitta och skriva om Jehovas vittnen idag. Blir nog spännande. Jobbigaste är att hitta faktan. Jag vill hellre bara analysera och allt det där med en gång! haha. För just nu känns det kul.

För första gången i mitt liv tycker jag dessutom att Religion är roligt också. Beror nog på läraren!


 Idag regnar det dessutom.
Så det passar bra att plugga lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback