Curling

Godmorgon hörrni!
Tidigt blev det idag minsan, och eftersom jag har sovit typ 12 timmar två nätter i rad så säger det sig självt att det var liiiiiite svårt att somna igår = TRÖTT!!! Jag inte om jag ska ha religion nu på morgonen ens? Jag fattade inte riktigt vad han menade. Vi ska jobba själva, och jag är klar. Ovärt detta!

Vi ska spela Curling på idrotten sen iallafall. Haha! Jag har aldrig i hela mitt liv gjort det så det blir nog spännande antar jag. Haha!

Det regnar ute också, och jag hittar inte mitt paraply. Så jag hoppas det blir som vanligt... Att en assnygg kille kommer fram och säger "You can stand under my umbrella ella ella eh eh eh". Fast han sover nog nu! Alla borde sova nu. . .

Ofta

Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

Men OFTA man sover en tisdag morgon!

2009-11-17 @ 08:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback