Betapet

Seriöst, hade någon sett mig nu så hade de skrattat. Eller inte nu, men typ såhär den senaste 1,5 timmen.
Jag lagade mat till mig, och så skickade Sanna sms typ "Åh vad kul det vore att spela betapet"! Jaha, tänkte jag och satte mig vid datorn med min mat. Satte igång
betapet , och träffade Sanna inne i rummet som kalls "Hunden"! hahah.
Sen har jag suttit här vid mitt minimala köksbord och spelat betapet (alltså det är typ alfapet, fast på nätet), ätit mat och allt detta i min ensamhet.

Jag tror det är såhär mitt liv kommer se ut när jag bor heeeeeeeelt själv. Kvällsmat, betapet, och om jag har blivit lite mer vuxen då så kommer jag ha aftonbladet bredvid mig också! Ingen pojkvän. Bara jag, min dator och betapet! AMEN.

Haha ibland får ni ha överseende med att jag är jag, och ta mig inte seriöst!


 Seriösaste tjejen i stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback